Luringen91 Posted June 10, 2023 Share Posted June 10, 2023 Hei, har dobbel instalsasjon kad44 Båt har ligget ute noen dager, med forbrukstall på, spenningen er lavere enn vanlig, men ikke så lite at kjøleskap ikke går. Ca 12,7volt prøver og starte babord motor. Den bare klikker.. og all strøm kutter i dash når jeg prøver og starte. -Satte på en booster. Ingen forskjell. -styrbord startet med en gang, satte dermed startkabler fra den sin batteri og over på babord. Ingen forskjell. -byttet batteri, ingen forskjell. -Kobler på landstrøm, startet med en gang.. hva er galt? Irring på kabler? Hvor? Noe med releer? Hvilket? Hvordan kan jeg feilsøke? Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.