Lazyjack Startet 12.Juni.2023 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2023 Skal laminere sammen en stor rorkult og trenger noen lengder med 2"*2" eller 2"*3". Lengdene bør være ca. 150 cm. Noen som vet om noen i Østlandsområde som selger slikt? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 12.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2023 God kvalitet finner du gjerne i gamle partier som har ligget lagret en stund. Av og til kommer det slikt til til salgs på finn. Du kan jo høre med Maritim Center Isegran, Fredrikstad, de har litt av hvert. Men du bør jo like gjerne kunne bruke iroko. Den er ikke fullt så vanskelig å få tak i. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Lazyjack Svart 12.Juni.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2023 Takk, da sjekker jeg med Isegran. Iroko vil sikkert være godt nok. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 12.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2023 Iroko er tilnærmet like bra. Sjekk gjerne ut mine DIY tråder om baugspyd og badeplattform. Vi har brukt iroko på begge deler, det går like fint som teak. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Lazyjack Svart 13.Juni.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2023 Komodo skrev On 12.6.2023 at 22.29: Iroko er tilnærmet like bra. Sjekk gjerne ut mine DIY tråder om baugspyd og badeplattform. Vi har brukt iroko på begge deler, det går like fint som teak. Hvor kjøper du iroko? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 13.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2023 Prøv samme plass. Ellers vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.