Jump to content

Lowrance Elite FS9 mistet vinduet Instrumenter


Vidar K

Recommended Posts

Jeg har et fullt fungerende NMEA2000-nettverk med motordata. Min ellers trofaste FS9 virket som vanlig med alle vinduer inkludert Instrumenter. Men midt under dagens tur skulle jeg se på Instrumenter, og da var det helt svart. Prøvde all slags restart inkludert kutt av strøm. Instrumenter nektet å vise noe som helst.

 

Prøvde å bla i menyen Nettverk, og der kunne jeg lese av motordataene. Jeg er helt sikker på at det ikke er nettverket som er problemet. Noen som har opplevd tilsvarende eller har noen tips til fiks? På forhånd takk.

Menyen Nettverk viser motordata.zip Instrumenter død.zip

Link to post
Share on other sites

Takk for innspillet. Alt så riktig ut under Kilder, og jeg kunne se motordata der. Jeg konkluderte i dag med at eneste utvei var å sikkerhetskopiere mest mulig, å kjøre tilbake til fabrikkinnstillinger. Da kunne jeg bygge opp et nytt dashbord for Instumenter igjen, og problemet er for så vidt løst, håper bare ikke det skjer igjen.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...