Knallipadden Startet 14.Juni.2023 Del på Facebook Startet 14.Juni.2023 Har kjøpt noen kulefendere på Biltema men får ikke til å pumpe de opp med min fenderpumpe. Har ikke kompressor. Bare sånn minikompressor til å fylle luft på sykler og biler. Hva kan jeg bruke? Vet om kompressor og blåsepistol, men har ikke skikkelig kompressor. Det er sånn ventil du må skru opp før du kan pumpe i. Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 14.Juni.2023 Del på Facebook Svart 14.Juni.2023 Er det ikke sånn ca 2-3 psi som skal inn i fendere? Jeg brukte min Ryobi kompressor til mine, men den stoppet umiddelbart. Antar at det krevde litt mer for å trenge gjennom ventilen. Løsningen her var å stille trykket til et sted mellom 40 og 50 psi for å blåse opp nye fendere. Jeg trykket bare enden på kompressorslangen inn i fendern. Det endelige trykket i fenderen tok jeg litt på "feelingen". Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.