Sommer2022 Startet 15.Juni.2023 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2023 Noen som har klart å vaske/pusse bort logoen på disse fenderene? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 15.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2023 Enkleste og mest praktiske er nok fenderposer/ anti-gnikke tekstil. Vet ikke om det bare er et trykk eller om det er "smeltet inn". Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Komodo Svart 15.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2023 Det der tror jeg ikke du får vekk. Har prøvd å merke om fendere som jeg har skrevet på med sprittusj, fendere som er brukt som blåser på krepselenker. Men det er håpløst å vaske vekk. Slike fendere er laget av vinyl, og det kan ikke sammenlignes med ting som er laget av PE. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Hakkannen Svart 15.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2023 Den enkleste løsningen, men ikke den rimeligste dessverre? Samtidig må jeg si at jeg opplever kvaliteten på disse som god, de eldste mine der fra går på tolvte året nå, og er fremdeles representable? Sitér dette innlegget Link to post
svaberget Svart 16.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2023 Jeg har hatt en slik fender, eller 2. Og logoen går ikke av før den "flasser" av samtidig med blåfargen på topp og bunn - dvs etter noen år i sol :) Enig med @Hakkannen - like greit å kjøpe ny fender Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.