Rune.f Posted June 16, 2023 Share Posted June 16, 2023 Hei, har en Pioner 15 jeg har tilpasset mitt behov, er storfornøyd med denne båten, har brukt den til line/garn i ett par år, men har i ett års tid sett etter en fin og bra 17 Multi til god pris da jeg ønskey mer dørkplass for å kunne ha både line og garn mm i båten hele tiden. I dag klarte jeg endelig å få kjøpt meg en fin Pioner 17 multi i grey line farge, og det med Pioner henger ink i pris denne gangen var jeg var heldig å var bare 30min unna der båten var å vant "kappløpet" dit....det var mange på tur da båten ble annonsert for 135" ink ny service på både båt, motor(kun 137tim) og henger, service/deler kostet 35000kr. Så til mitt spørsmål, hvordan se forskjell på Multi 1 og 2 ?? å hva er nytt på modell III ? Her båten jeg kjøpte. På forhånd takk. Quote Link to post
pipe Posted June 17, 2023 Share Posted June 17, 2023 Kan ikke hjelpe deg men gratulerer med ny båt får jeg til Quote Link to post
Rune.f Posted June 18, 2023 Author Share Posted June 18, 2023 Det er jo noe det å !....det å kunne glede seg på andres vegne Takk for det :) Fikk seg en vask i dag + en "oppfetting" med Silicon spray av styrekonsoll, luker mm, båten ble som ny (sprayer all slik innredningsplast med Silicon spray 2-3gr pr år, holder seg som nytt i det uendelige, ellers tørker det ut å blir matt/blass, blir også sprøtt) Noen som har bilde av brønnen bak på Multi ? (er dekket av finerplate), tenkte/håpet det var mulig å montere el pumpe med nivåvakt men vet ikke hvordan det ser ut under platen. Har de samme opplegg med nedsenkede spor i dørken og brønnen som Pioner 15 ? Tenker finer platen er der grunnet proffbruk som feks frakt av dyr/sau/geiter ?? Quote Link to post
Recommended Posts