Jump to content

Forskjellen på Pioner Multi I og II ?

Rune.f

Recommended Posts

Hei, har en Pioner 15 jeg har tilpasset mitt behov, er storfornøyd med denne båten, har brukt den til line/garn i ett par år, men har i ett års tid sett etter en fin og bra 17 Multi til god pris da jeg ønskey mer dørkplass for å kunne ha både line og garn mm i båten hele tiden.

I dag klarte jeg endelig å få kjøpt meg en fin Pioner 17 multi i grey line farge, og det med Pioner henger ink i pris:thumbsup: denne gangen var jeg var heldig å var bare 30min unna der båten var å vant "kappløpet" dit....det var mange på tur da båten ble annonsert for 135" ink ny service på både båt, motor(kun 137tim) og henger, service/deler kostet 35000kr.

Så til mitt spørsmål, hvordan se forskjell på Multi 1 og 2 ??:crazy: å hva er nytt på modell III ?

Her båten jeg kjøpte.

På forhånd takk.

20230616_222750.jpg

20230616_222803.jpg

20230616_222837.jpg

20230616_222918.jpg

20230616_223003.jpg

20230616_222900.jpg

Det er jo noe det å !....det å kunne glede seg på andres vegne:thumbsup: 

Takk for det :)

Fikk seg en vask i dag + en "oppfetting" med Silicon spray av styrekonsoll, luker mm, båten ble som ny:smiley:

(sprayer all slik innredningsplast med Silicon spray 2-3gr pr år, holder seg som nytt i det uendelige, ellers tørker det ut å blir matt/blass, blir også sprøtt)

Noen som har bilde av brønnen bak på Multi ? (er dekket av finerplate), tenkte/håpet det var mulig å montere el pumpe med nivåvakt men vet ikke hvordan det ser ut under platen.

Har de samme opplegg med nedsenkede spor i dørken og brønnen som Pioner 15 ?

Tenker finer platen er der grunnet proffbruk som feks frakt av dyr/sau/geiter ??