Benji Startet 18.Juni.2023 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2023 God dag Trenger none gode råd. Har en 2012 Saga 315 - på den sitter det originalt Volvo interseptorer - har fungert feilfritt all tid, men nå.. Båten opp rett etter Pinse for årlig vask og stell - lite (ingen ) gro rund disse - og fungerte når båten ble tatt opp. Første tur etter sjøsetting - forrige helg - så fikk jeg feilmelding (2 nederste lamper blinker hurtig) Stb side sitter fast f.... På vei hjem søndag, så virket alt igjen... Ut igjen denne fredagen - sakte fart så trengte de ikke - på vei hjem i dag, la på litt, og får nå samme feil,men på BB side. Når jeg kommer i havn, så tar jeg strømmen,og starter opp igjen, samme feilmelding - når jeg stopper motor, og tar strømmen, så høres det ut som om noe jobber i mot noe - nesten som ett tannhjul som glipper over, men den lyden er på stb side. Har sjekket begg når jeg badet i helgen - finner ikke rusk og rask rund de - helt reint. Noen gode tips? LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn