Jump to content

Hvilken giver til Garmin ECHOMAP, fisker på opptil 150m

Kholm

Recommended Posts

Hei, godtfolk!

Jeg skal til å kjøpe meg kombinert plotter/ekkolodd, og har muligens landet på denne: 

https://www.skittfiske.no/garmin/258147/garmin-echomap-uhd-92sv-gt54-tm

Eneste jeg sliter med er valget mellom givere. Jeg fisker mye på 10-60m, men er også ofte nede på 100-150m. Noen som har to givere og bytter på de alt ettersom hva man skal fiske? 

evt. noen som har andre forslag til plotter/ekkolodd? Åpen for innspill, men fint med en «jeg ville valgt denne istedet, fordi..», så jeg vet hvorfor 😊

Regner med du har vært på Garmin.no hjemmeside og sammenliknet svingere. Jeg har god erfaring med 

GT21-TM og GT51M-TM Sistnevnte har dessverre blitt veldig dyr.. 

GT54UHD-TM som ligger i pakken har jeg ingen erfaring med, men ser den er oppgitt til 60m med clearview.

Yamarin 68DC,  Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459
Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her  Insta:@anderfrode

Blouberg skrev for 2 timer siden:

Regner med du har vært på Garmin.no hjemmeside og sammenliknet svingere. Jeg har god erfaring med 

GT21-TM og GT51M-TM Sistnevnte har dessverre blitt veldig dyr.. 

GT54UHD-TM som ligger i pakken har jeg ingen erfaring med, men ser den er oppgitt til 60m med clearview.

Ja, har vært inne der for å se. Problemet er bare at pakkene (hvor man kan spare seg litt penger) så er det gjerne GT54 som følger med.

Hvordan opplever du Garmin sitt system? 

Kholm skrev for 4 timer siden:

Hvordan opplever du Garmin sitt system? 

Jeg er veldig fornøyd med Garmin, men så bruker jeg Garmin på mange andre områder enn båt også.

Har ingen erfaring med andre ekkolodd

Yamarin 68DC,  Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459
Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her  Insta:@anderfrode

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...