Kholm Startet 22.Juni.2023 Del på Facebook Startet 22.Juni.2023 Hei, godtfolk! Jeg skal til å kjøpe meg kombinert plotter/ekkolodd, og har muligens landet på denne: https://www.skittfiske.no/garmin/258147/garmin-echomap-uhd-92sv-gt54-tm Eneste jeg sliter med er valget mellom givere. Jeg fisker mye på 10-60m, men er også ofte nede på 100-150m. Noen som har to givere og bytter på de alt ettersom hva man skal fiske? evt. noen som har andre forslag til plotter/ekkolodd? Åpen for innspill, men fint med en «jeg ville valgt denne istedet, fordi..», så jeg vet hvorfor 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 23.Juni.2023 Del på Facebook Svart 23.Juni.2023 Regner med du har vært på Garmin.no hjemmeside og sammenliknet svingere. Jeg har god erfaring med GT21-TM og GT51M-TM Sistnevnte har dessverre blitt veldig dyr.. GT54UHD-TM som ligger i pakken har jeg ingen erfaring med, men ser den er oppgitt til 60m med clearview. Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Kholm Svart 23.Juni.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2023 Blouberg skrev for 2 timer siden: Regner med du har vært på Garmin.no hjemmeside og sammenliknet svingere. Jeg har god erfaring med GT21-TM og GT51M-TM Sistnevnte har dessverre blitt veldig dyr.. GT54UHD-TM som ligger i pakken har jeg ingen erfaring med, men ser den er oppgitt til 60m med clearview. Ja, har vært inne der for å se. Problemet er bare at pakkene (hvor man kan spare seg litt penger) så er det gjerne GT54 som følger med. Hvordan opplever du Garmin sitt system? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 23.Juni.2023 Del på Facebook Svart 23.Juni.2023 Garmin GT23M-TM eller GT51-TM er det du bør gå for. 600W Medium CHIRP er det som vil virke best på dypere vann med ekkoloddet ditt. GT51M har lavere frekvens enn de andre skannende ekkoloddsvingerne og er den som virker klart best i saltvann hvis du ønsker sideskanning og ned skanning. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 23.Juni.2023 Del på Facebook Svart 23.Juni.2023 Har fått IM fra KHolm hvor han også er åpen for andre alternativer en Garmin. Anbefalte der Lowrance Elite FS med 50/200 kHz HDI svinger, jeg har sett sei på 150m med denne svingeren. Hook Reveal med 50/200 kHz HDi er budsjettalternativet. Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart 23.Juni.2023 Del på Facebook Svart 23.Juni.2023 Kholm skrev for 4 timer siden: Hvordan opplever du Garmin sitt system? Jeg er veldig fornøyd med Garmin, men så bruker jeg Garmin på mange andre områder enn båt også. Har ingen erfaring med andre ekkolodd Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.