Jump to content

Jolle noen anbefalinger


straycats

Recommended Posts

hei!!

en rib er ypperlig!!,,herlig å slepe på også etter *stor* båten..

har selv en Valiant RIB me 30hk,,går som en kule, å trekker vannski lett som bare d!,,veldi gå å fiske au ifra!,,sitter behageli på pongtongene!

hver opps på limingene i sømmene!! d hadde problem med, plutselig revna sveisinga bak på dn ene pontongen,,å d var ikke det letteste og få fikset igjen!. men ellers så vil jeg anbefale deg på det ytterste å kjøpe en rib! me styrekonsoll! d er konge!

 

ha en fin sommer,, når dn kommer.. :smiley:

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Jeg har selv en Arimar 270 RIB, som jeg er meget godt fornøyd med. Pent design, bra kvalitet, god i sjøen og bra pris, men den for liten til vannski. Arimar har imidlertid mange større modeller som vil egne seg godt til din bruk, og som du kan få mye morsomt utstyr til.

 

De selges av Båtsmann/RIB-senteret i Leangbukta, og der har jeg fått god oppfølging.

Hilsen hos

Link to post
Share on other sites

Vi har en AL320 med styrekonsoll og 10 hk Johnson. Jr er meget godt fornøyd.

Meget stødig og fin. Vi byttet en GH10 i den.

 

Den ble testvinner i sommer. Om den er best, vet jeg ikke, men bra er den. Testen er

ihvertall bra for andrehåndsveriden.

 

Har også tenkt og bruke den som slepejolle.

Redigert av baatsman (see edit history)

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Kjøpte en 9 fots silver marine gummibåt for 2 år siden. betalte bare 4' for den helt ny, så det var greit. Har fungert helt greit gjennom to sesonger, men har nok på følelsen at det ikke er verdens beste kvalitet.

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...