Grand Banks jr Startet 24.Juni.2023 Del på Facebook Startet 24.Juni.2023 Det gjelder Maritim sin egen impregnering på flaske. På det ene vinduet har det rent impregnering på utsiden. Hvordan fjerne det uten å ødelegge vinduet? Det står at det er litt silikon i impregneringen. Kan jeg bruke noe så sterkt som aceton eller en form for silikonfjerner? Har prøvd med mikrofiberklut, ig den tok en del men ikke alt. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Faxen Svart 24.Juni.2023 Del på Facebook Svart 24.Juni.2023 Prøv med Vaselinolje. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Grand Banks jr Svart 24.Juni.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2023 Faxen skrev 51 minutter siden: Prøv med Vaselinolje. Vaske med Vaseline først, ig deretter med zalo eller noe liknende for å få av fettet? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Worry II Svart 24.Juni.2023 Del på Facebook Svart 24.Juni.2023 Å gni inn vaselinolje med mikrofiberklut pleier å hjelpe. Du kan også forsøke å polere med det samme du tar skroget med. Ikke bruk aceton på dette, det smelter nok.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.