fannefjord 2 Startet 28.Juni.2023 Del på Facebook Startet 28.Juni.2023 er dette for stort avvik på en 50mm aksel 244 cm lang Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 28.Juni.2023 Del på Facebook Svart 28.Juni.2023 TIR 5/100 mm mener jeg å huske var det generelle kravet vi kjørte etter. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 28.Juni.2023 Del på Facebook Svart 28.Juni.2023 Den hadde ikke blitt montert i min båt i alle fall. Den første målingen der viser jo 18 hundredeler. Men merk også at det har mye å si hvor du plasserer opplagringene. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
fannefjord 2 Svart 28.Juni.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2023 Den første målinga er ved klemflens , ser også litt groptæring mitt på så det er vel på tide å skifte . Har allerede kjøpt en ny aksel Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 28.Juni.2023 Del på Facebook Svart 28.Juni.2023 Fornuftig gutt, det :-) Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 28.Juni.2023 Del på Facebook Svart 28.Juni.2023 Tar du vare på den gamle akselen? Mye sånne kan brukes til . . . (Sa Skrotnisse . . ) Da jeg skiftet aksel på tresnekka fikk jeg mange lodd til fiskesnøre og teinetau . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.