wester-18 Startet 28.Juni.2023 Link til dette innlegget Startet 28.Juni.2023 Hei, som eier av en eldre Wester 18 med tidligere lugubre forsøk på reparasjon av skader så vil jeg utbedre dette litt bedre selv forhåpentligvis. Har nå fått vekk gammel fiks og sparkel men et par plasser er jeg inne på glassfiber. Dette er nesten oppe ved fenderlist så langt over vannlinje. Er det er ide å smøre på polyester før gelcoat på disse områdene som er blottet med fiber? På forhånd mange takk. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 28.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2023 Det har liten hensikt å smøre på polyester dersom du ikke har tenkt å legge på glassfibermatte også. Da kan du like gjerne legge på gel/topcoat direkte. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
wester-18 Svart 28.Juni.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2023 Supert, mange takk. Sitér dette innlegget Link to post
Lenasmartin20 Svart 29.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2023 Hvis du finner en gelcoatsparkel i riktig farge, er vel det kanskje den greieste løsningen, eventuelt kan du lage din egen med microglass ballonger og gelcoat. Bare å sparkle, pusse og slipe, og gjenta prosessen til du er fornøyd! Sitér dette innlegget Link to post
wester-18 Svart 29.Juni.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2023 Høres veldig greit ut. Har funnet gelcoat i rett farge så prøver meg på fiks. Tusen takk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.