Jump to content

Båtklær,fortrinnsvis for regn/vind

baatsman

Recommended Posts

Joelle:

Tilbudet er nevnt for å bidra til noe positivt i denne saken overfor han som jeg antok konkret var interessert i mye klær for pengene.

Ikke alle er like opptatt av pris og ofte svarer det seg å handle lokalt hvor man bor men rett skal være rett.

Jeg var enig i kommentaren om at de fleste leverandører har gode og dårlige modeller men det med utlandet er jeg uenig i og påpeker dette. For å underbygge min påstand laget jeg link til noen av våre beste tilbud. Helly Hansen modellene er årets modeller som vi fikk inn i oktober og vi har alle modeller og alle størrelser og ikke kun rester.

Siden du til tross for min innsigelse fortsatt hevder at det er rimeligere i utlandet utfordrer jeg deg til å forklare dette nærmere.

Om du vet om en butikk i Europa hvor båtplassen medlemmer kjøper seilklær fra de mest anerkjente leverandører generelt sett rimeligere enn hos Stavanger Seil i dag så vil jeg gjerne vite om butikken. :wink:

Joelle:

Tilbudet er nevnt for å bidra til noe positivt i denne saken overfor han som jeg antok konkret var interessert i mye klær for pengene.

Ikke alle er like opptatt av pris og ofte svarer det seg å handle lokalt hvor man bor men rett skal være rett.

Jeg var enig i kommentaren om at de fleste leverandører har gode og dårlige modeller men det med utlandet er jeg uenig i og påpeker dette. For å underbygge min påstand laget jeg link til noen av våre beste tilbud. Helly Hansen modellene er årets modeller som vi fikk inn i oktober og vi har alle modeller og alle størrelser og ikke kun rester.

Siden du til tross for min innsigelse fortsatt hevder at det er rimeligere i utlandet utfordrer jeg deg til å forklare dette nærmere.

Om du vet om en butikk i Europa hvor båtplassen medlemmer kjøper seilklær fra de mest anerkjente leverandører generelt sett rimeligere enn hos Stavanger Seil i dag så vil jeg gjerne vite om butikken. :wink:

Det blir for dumt og begynne og diskutere hvor i England det ene eller det andre kan kjøpes når du godt kjenner reglene her på forumet om annonsering.

Hvis jeg hadde vart deg hadde jeg hellre sagt sorry det var ikke min mening att tråkka in og annonsere der jeg burde ha bidratt med tips om hva som er bra og hva som er dårligt.

vel jeg har vært 4 ganger i england i år .. blant annet på london boat show.

de beste tilbudene var ikke noe problem å matche på vanlige innkjøp.

Når vi gjør spesielt store/gode innkjøp ligger prisene våre et stykke under.

jeg har innrømmet at jeg strakk strikken langt og kommer neppe til å gjøre det igjen .. når innstillingen er finn en feil når man prøver å bidra med noe som i utgangspunktet burde være ønskelig for en som er på jakt etter seilklær.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...