Storseien Startet 30.Juni.2023 Del på Facebook Startet 30.Juni.2023 Hobbyfisher blokka mi har 32A kontakt. Er det noen problem som kan oppstå om eg kjøper en overgangskabel fra 32 til 16A, siden det er 16A kontakt ifra batteriet. Sitér dette innlegget Link to post
Trulte37 Svart 30.Juni.2023 Del på Facebook Svart 30.Juni.2023 Nei, det går greit. Du kan også bytte hannkontakten på teinehaleren fra 32A til 16A uten problem. Så slipper du overgangen. Det er ikke så vanskelig. Forseglingen på den originale 32A kontakten som sitter på ledningen til Hobbyfisher er god. Stor krympeslange med lim tredd over halve kontakten såvidt jeg husker. Jevn overgang mellom kabel og kontakt. Gjør den både mer robust og vanntett ovenfra. Så dersom du ikke vil ødelegge den, så er det forståelig. 🙂 Det er noen år siden disse kraftblokkene ble solgt originalt med 32A kontakt tror jeg. Mange båter har 16 A størrelse på 12v teinehaler-uttaket, så det vil ikke være noe minus ved videresalg. Sitér dette innlegget Ideell båt er den som ikkje får større fart enn at føraren reagerer like snart Link to post
Storseien Svart 30.Juni.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juni.2023 Da bestiller eg en overgangskabel fra 32A til 16A. Planen er å bruke haleren i to båter, og det er 32A kontakter i den båten den står i no, og 16A på ledningen eg kjøpte til den andre båten. Tusen Takk for hjelpa Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.