Jump to content

Båter som dukker opp under rydding av skrot i Store Lungegårdsvann Bergen

Knallipadden

Recommended Posts

Ser på bt.no at rydding av  Store Lungegårdsvann i Bergen er ferdig for denne gangen. De har funnet alt fra Pcer til båter. Jeg la spesielt merke til båten på forsiden til BT.no. Den ser mistenkelig lik ut båten som het "Flex 36" som fikk mye media omtale før den angivelig ble solgt videre til fordel for nye prosjekter. Hva tror dere, er dette denne båten? Noen som vet hva som har skjedd? Jeg hadde en periode denne båten som nabo, så det er trist hvis den har endt slik. Artig prosjekt. 

Lenke til saken om båt og eier https://issuu.com/tabloidsats/docs/askoymagasinet_-_august_2015_-web

flex1.jpg.93bcb03c1dcd29d04956a53238fb5a01.jpgflexen.webp.e704b66c18ef02058bc3354e353dd90e.webp

flex 2.jpg

Honduras skrev 1 minutt siden:

Nå har jeg ikke fått lest artikkelen, men var det den som ble bygget av trykkimpregnerte terrassebord. Alle som har bygget terrasse vet hvor mye de bordene krymper, så mulig den gikk rett ned etter noen dager i solen…

Det stemmer. Det var riktig nok bygget rundt ett glassfiber skrog slik jeg husker. 

Torsen67 skrev 29 minutter siden:

Hmm, regner med at motor og utstyr ellers var av ganske ny dato? Rart å bare la en sånn båt ligge og slenge. Gratis var den nok ikke.

Kan se ut som motoren er fjernet. Mener å huske at båten hadde en utenbordsmotor i en brønn akter. Hvis du ser åpningen til motor brønnen ser jeg ikke noe tegn til motoren. Med mindre den har falt av under beregning. 73458e0a-70d5-46ee-8ede-1f838dc4c8ea.jpeg.d7b01307f44ad5672a6264d0dcd2d431.jpeg

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...