Chilli Solbris Svart 18 timer siden Link til dette innlegget Svart 18 timer siden Inspirert av tråden ble det elggryte med krydrete båtpoter! Potetene delt opp og krydret av meg og tilberedt i airfryer. Elggryten ble tilberedt av mannskapet som aldri fikk noen tur så den har jeg bare tint og varmet opp. Men den stod til terningkast 6! 😁😁😁 Så jeg kan ikke ta mye av æren! Men jordbæra til dessert har jeg kjøpt!!😄😄😄 Ikke i nærheten av byssepikens innsats om bord hos dere @lurvetass, men godt var det!!😊 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
lurvetass Svart 18 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18 timer siden Chilli Solbris skrev 36 minutter siden: Inspirert av tråden ble det elggryte med krydrete båtpoter! Potetene delt opp og krydret av meg og tilberedt i airfryer. Elggryten ble tilberedt av mannskapet som aldri fikk noen tur så den har jeg bare tint og varmet opp. Men den stod til terningkast 6! 😁😁😁 Så jeg kan ikke ta mye av æren! Men jordbæra til dessert har jeg kjøpt!!😄😄😄 Ikke i nærheten av byssepikens innsats om bord hos dere @lurvetass, men godt var det!!😊 Men at det er godt er jo det viktigste og elggryte er toppmat 👍 Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Chilli Solbris Svart 18 timer siden Link til dette innlegget Svart 18 timer siden Gullfisk skrev 1 time siden: Fantastisk ståpåvilje både på skipper og hjelpere. Synes det står respekt av at du deler både opp og nedturer underveis, og tar deg tid til å dokumentere. Får som regel aldri tid til å ta noe bilder mens jeg holder på, og hvertfall ikke når ting går dritt🤪. Håper hukomelsen er passe dårlig, så når luka i dørken er lukket og en kald en åpnet på flybridge i solen, så forsvinner den mørke delen av det raskt🍻😂. Husk du har en faktura til meg når du får tid👍. Tusen takk for gode ord @Gullfisk! Jeg får gode mentale løft av tilbakemeldingene og ikke minst gode hjelpere!! 😄 Det med fakturaen hadde jeg helt glemt!😂😂 Hvor i verden er dere nå? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Komodo Svart 16 timer siden Link til dette innlegget Svart 16 timer siden Fiskesuppe med blåskjell, og da særlig basert på blåskjellkraft, er en av favorittene! Skulle gjerne vært der og prøvesmakt den suppa 😄 (Ps, synes ærlig talt ikke fiskesuppa fra Skogen var noe å henge opp på juletreet). Og mens dere har koset dere med biff, fiskesuppe og what not, har jeg stått i garasjen og tilpasset deler til montering av ankervinsj. Vi venter med båttur til godværet kommer 😅 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Lars H. Svart 15 timer siden Link til dette innlegget Svart 15 timer siden Her nede på svenskekysten kommer godværet rett over helgen. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.