Chilli Solbris Svart 9 timer siden Link til dette innlegget Svart 9 timer siden Inspirert av tråden ble det elggryte med krydrete båtpoter! Potetene delt opp og krydret av meg og tilberedt i airfryer. Elggryten ble tilberedt av mannskapet som aldri fikk noen tur så den har jeg bare tint og varmet opp. Men den stod til terningkast 6! 😁😁😁 Så jeg kan ikke ta mye av æren! Men jordbæra til dessert har jeg kjøpt!!😄😄😄 Ikke i nærheten av byssepikens innsats om bord hos dere @lurvetass, men godt var det!!😊 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
lurvetass Svart 9 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9 timer siden Chilli Solbris skrev 36 minutter siden: Inspirert av tråden ble det elggryte med krydrete båtpoter! Potetene delt opp og krydret av meg og tilberedt i airfryer. Elggryten ble tilberedt av mannskapet som aldri fikk noen tur så den har jeg bare tint og varmet opp. Men den stod til terningkast 6! 😁😁😁 Så jeg kan ikke ta mye av æren! Men jordbæra til dessert har jeg kjøpt!!😄😄😄 Ikke i nærheten av byssepikens innsats om bord hos dere @lurvetass, men godt var det!!😊 Men at det er godt er jo det viktigste og elggryte er toppmat 👍 Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Chilli Solbris Svart 9 timer siden Link til dette innlegget Svart 9 timer siden Gullfisk skrev 1 time siden: Fantastisk ståpåvilje både på skipper og hjelpere. Synes det står respekt av at du deler både opp og nedturer underveis, og tar deg tid til å dokumentere. Får som regel aldri tid til å ta noe bilder mens jeg holder på, og hvertfall ikke når ting går dritt🤪. Håper hukomelsen er passe dårlig, så når luka i dørken er lukket og en kald en åpnet på flybridge i solen, så forsvinner den mørke delen av det raskt🍻😂. Husk du har en faktura til meg når du får tid👍. Tusen takk for gode ord @Gullfisk! Jeg får gode mentale løft av tilbakemeldingene og ikke minst gode hjelpere!! 😄 Det med fakturaen hadde jeg helt glemt!😂😂 Hvor i verden er dere nå? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Komodo Svart 7 timer siden Link til dette innlegget Svart 7 timer siden Fiskesuppe med blåskjell, og da særlig basert på blåskjellkraft, er en av favorittene! Skulle gjerne vært der og prøvesmakt den suppa 😄 (Ps, synes ærlig talt ikke fiskesuppa fra Skogen var noe å henge opp på juletreet). Og mens dere har koset dere med biff, fiskesuppe og what not, har jeg stått i garasjen og tilpasset deler til montering av ankervinsj. Vi venter med båttur til godværet kommer 😅 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Lars H. Svart 7 timer siden Link til dette innlegget Svart 7 timer siden Her nede på svenskekysten kommer godværet rett over helgen. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.