Jump to content

Byssepikens kulinariske fristelser

lurvetass

Recommended Posts

Chilli Solbris skrev 31 minutter siden:

😂😂😂

Altså om @Chilli Solbris opplever at slagskipet hans med de to hvitmalte beistene under dørken krenger betydelig når han beveger seg fra side til side i skuta, så anser jeg at han har en utfordring større enn en liten lekasje i dieselpumpa ... :ler:

Forøvrig er denne tråden inspirerende og motiverende selv for en båtlaus gæmlis som meg. Med tydeligvis evigvarende abstinenser :flagg_bp:

C2CV skrev for 5 timer siden:

Slik forpleining med så mye god mat kan endre på kroppsvekt og båtens sjøegenskaper. Hvor mye krenger båten når du går fra side til side? Jeg har også som "kaptein" gratis mat og må vel snart ha slankesprøyter for å få Scand Baltic`n flat på sjøen når jeg klatrer inn. Eller er det noe feil med båten når den krenger mye etter 14 dager på båtferie? :fniser:

En ting er jo båtens egenskaper, værre med kapteinens. Dette er også påpekt av @Komodo tidligere. 

Noe av maten er jo rene årekittet. Men jeg trøster meg med at det er lite ultraprosessert og det meste lages fra bunnen av, selv om det er litt juks med poser og bokser i ferien. Og etter 14 dager i feriemodus er nå tilbake til havrefrokost, hverdagsmat og gåtrening, så ille gæærnt har det forhåpentligvis ikke blitt.

Hilsen

Lurvetass

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...