lurvetass Svart 18 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18 timer siden Tror hemmeligheten i fiskesuppe er kraften som brukes. Kan det kokes kraft av fiskeavskjær av rette fiskeslaget, blir det god kraft, og suppe. Og den remuladen så god ut. Har eksperimentert litt med sånn sjøl, men ikke hatt i kapers, så det skal testes. Men hvem er han Labbetuss? Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Chilli Solbris Svart 18 timer siden Link til dette innlegget Svart 18 timer siden Det ble et godt fiskemåltid om bord her i dag!😃 Fruen til @Hekri vartet opp med laks som ble grillet. Fennikel og paprika samt tadziki som smakstilsetning gjorde seg virkelig! Potetsalat ble heller ikke feil!☺️☺️ Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
lurvetass Svart 18 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18 timer siden Det både så og hørtes godt ut @Chilli Solbris, men ble litt bekymret for @Hekri. Denne "gruen" hørtes litt spoky ut, selv om det virker som maten ble bra. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Komodo Svart 18 timer siden Link til dette innlegget Svart 18 timer siden lurvetass skrev 20 minutter siden: Har eksperimentert litt med sånn sjøl, men ikke hatt i kapers, så det skal testes. Kapers er et must Tips; på Holdbart på Råbekken har de disse store glassene til en slikk og ingenting. Ellers er kapers ganske dyre i dagligvarebutikkene. lurvetass skrev 20 minutter siden: Men hvem er han Labbetuss? Labbetuss ja. Det er nok en kar som får seg en overraskelse når han logger seg inn her og leser disse postene. Ser jo nå at @dennrick også forsøkte å få meg på rett spor etter å ha tagget feil person @lurvetass, du må legge inn et avatarbilde, da blir det lettere å unngå slike blundere Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Hekri Svart 17 timer siden Link til dette innlegget Svart 17 timer siden lurvetass skrev 11 minutter siden: Denne "gruen" hørtes litt spoky ut, selv om det virker som maten ble bra. Han har korrigert en bokstav nå @lurvetass. Som du vet heter fruen Kristin og er ikke kjent for å være "spooky" . Langt i fra!! God til å lage mat, men Byssepiken din er nok en god konkurrent. De kulinariske fristelsene dere presenterer, passer også i et landbasert kjøkken - for oss båtløse med abstinenser....... Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Har solgt båten - leter etter ny.... ca 40'. Ikke drev! Link to post
lurvetass Svart 17 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17 timer siden Vi må jo gripe mulighetene til litt erting når de dukker opp @Hekri. og vi er heldige spm har fruer som kan lage god mat 👍 Tror vi snart må begynne å planlegge en båtpratlunch igjen også så vi får testet remuladen til @Komodo. Hmm, avatarbilde, ja, får se om jeg kan få til det etterhvert. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
dennrick Svart 17 timer siden Link til dette innlegget Svart 17 timer siden Slikt er fort gjort @Komodo Jeg kan snakke med fruen mens jeg tenker på noe og si helt feil ord i en setning Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Hekri Svart 17 timer siden Link til dette innlegget Svart 17 timer siden lurvetass skrev 10 minutter siden: Tror vi snart må begynne å planlegge en båtpratlunch igjen Det må vi absolutt greie å få til! Nå har jeg @Chilli Solbris i rimelig nærhet, så jeg skal dytte litt Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Har solgt båten - leter etter ny.... ca 40'. Ikke drev! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.