Przemek Startet 4.Juli.2023 Del på Facebook Startet 4.Juli.2023 Kan noen hjelpe meg med identifisere hvilken type sensor jeg har på min båt? Jeg ikke se min hastighet pga "screen" er rust :( Jeg må skifte denne med jeg er ussikker hvilken type jeg skal bestiller.Jeg fant denne https://seatronic.no/raymarine-st800-p120-gjennomgaende-giver-for-hastighet-og-temperatur?utm_source=google-ads&campaignname=&utm_agid=&utm_term=&creative=&device=c&placement=&matchtype=&keyword=&productid=E26031&adtype=pla&merchantid=121649197&gclid=Cj0KCQjwho-lBhC_ARIsAMpgMoeYqsSeU39kjPE0_AWQLPwefkZqHBcGiJOyA5RCL-N0-MzIVz9m7vAaAn1rEALw_wcB Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 4.Juli.2023 Del på Facebook Svart 4.Juli.2023 Finner du ikke en tag på kabelen? ST800 P120 er utsolgt «over hele verden» Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.