eirikskare Startet 15.Desember.2005 Del på Facebook Startet 15.Desember.2005 Hei! Er relativt bevandret på baatplassen, men har ennå ikke bidratt med så mange innlegg. Jeg leser i dag at det har vært en del diskusjon rundt bruk av VHF etc for hørselshemmede tidligere i høst. Jeg jobber i et firma som holder maritime kurs. Vi har nå - etter anmodning fra Bergen Døvesenter satt i gang kurs for døve i Bergensområdet - i første omgang med et Båtførerprøven-kurs i regi av Bergen Døvesenter i januar. Vi kommer trolig også senere til å kjøre praktisk båtkurs og VHF. Les mer her: Båtførerkurs for døve For døve båtinteresserte finnes også denne siden. Mvh Eirik Skare Båtførerprøven.com Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 16.Desember.2005 Del på Facebook Svart 16.Desember.2005 (redigert) Hei. Jeg og kona gikk båtførerkurs vår i år og fikk begge bestått båtførerprøve. Ja anbefaler døve og hørselhemmet går båtførerkurs. Mer trygg i sjøen. Lykke til i Bergen!!! Mvh At-le Redigert 16.Desember.2005 av at-le (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 16.Desember.2005 Del på Facebook Svart 16.Desember.2005 Ditto ! Vi har en datter som lå i alvorlig faresone for å bli hørselhemmet men legene klarte å redde det meste. Saken støttes fullt ut. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 16.Desember.2005 Del på Facebook Svart 16.Desember.2005 Dette er et flott tiltak! Hvis interessen er tilstede i Stavangerdistriktet er det bare å ta kontakt; jeg driver som mange vil vite med diverse maritime kurs - og jeg ser med glede på muligheten for kursopplegg som er tilpasset nye brukergrupper. Dere finner mer info på Baatskolen POSEIDON. eller send meg en mail på jan@baatskolen.no hvis noen har spørsmål eller kommentarer som man ikke vil ta helt åpent på baatplassen. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
At-le Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 Hei. De er i gang båtførerprøvekurs nå. Se bilder her. http://www.deafboatclub.com/documents/kursbgds2006.htm At-le Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 17.Januar.2006 Del på Facebook Svart 17.Januar.2006 (redigert) hei, eg er selv døv og går på dette kurset , eg vokset opp ved båt og sjø og har hatt flere båter, men likevel har eg lært mye på kurset mye som eg ikke visste om, anbefaler sterkt at alle både døve og hørende skal ta dette kurset for å få mere kunnskap og trygget til sjøs Redigert 17.Januar.2006 av torbi (see edit history) Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
At-le Svart 20.Januar.2006 Del på Facebook Svart 20.Januar.2006 Hei. Avisomtale fra båtførerkurset for døve i bergen(Bergen Tidende) http://www.bgds.no/bodyFrame/aktiviteter/2006/5/2006-5b.html At-le Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.