La Siesta Startet 9.Juli.2023 Del på Facebook Startet 9.Juli.2023 Min Wallas 2400 har stått ubrukt i båten i mange år. Når jeg kobler den til battiet starter umiddlebart vifta og går konstant selv om bryterne på bryterpanelet står i "off". Det skjer ingenting når jeg stillet på dem og går konstant. Det er ingen reaksjon når jeg stiller på bryterne, hverken grønt eller rødt lys tennes og viftehastigheten forblir den samme. Noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Jenny II Svart 9.Juli.2023 Del på Facebook Svart 9.Juli.2023 Jeg hadde samme problem med min 2400. Skrudde litt på den uten å klare å finne ut av det. Leverte Wallas'n til Wallas Service i Fredrikstad og nå varmer den så godt på kveldene. 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Marqies Svart 9.Juli.2023 Del på Facebook Svart 9.Juli.2023 Nedkjølings termostat (ligger i brenner kammer, strøm tilkopling var utenfor på min) er vel defekt, skiftet på min, samme problem/oppførsel. Kan koples ut da vil vifta ikke starte, grei test. Sitér dette innlegget Link to post
La Siesta Svart 10.Juli.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2023 Takk for svar. Skal prøve å finne den termostaten og teste. Fås den som reservedel fortsatt er jeg kanskje heldig. Hvis ikke så åker den inn på nærmeste service verksted Sitér dette innlegget Link to post
Marqies Svart 10.Juli.2023 Del på Facebook Svart 10.Juli.2023 Tror du får alt av deler til Wallas Sitér dette innlegget Link to post
Marqies Svart 10.Juli.2023 Del på Facebook Svart 10.Juli.2023 Manglende lys i bryter mener jeg ikke har noe med termostat å gjøre, kan være feil i lampe i bryter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.