Camaro73 Startet 11.Juli.2023 Del på Facebook Startet 11.Juli.2023 Hei. Jeg er ny i forumet. Lurer på om noen vet hvor man får tak i deler til Stingray båter. Ser ut som forhandleren i Larvik har stengt ned. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 12.Juli.2023 Del på Facebook Svart 12.Juli.2023 Velkommen til forumet. Forhandleren i Larvik var også importør så vidt meg bekjent er ikke Stingray representert i Norge lenger. Nå finnes det sikkert hundre tusenvis av båteiere som ikke har en forhandler av merket de har eller att båten er så gammel att deler ikke blir produsert lenger. Motor,drev og tekniske innstalasjoner har gjerne ett forhandler nett og det finnes gjerne 3 parts leverandører også. Så normalt sett går dette helt fint Sitér dette innlegget Link to post
Camaro73 Svart 12.Juli.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2023 Takk for svar. Hvis noen vet noe om hvor forskjellige komponenter er plassert i en Stingray 250cs, og om det finnes noen gode leverandører ute i verden som man kan handle fra, setter jeg pris på om noen vil dele. Foreløpig ganske grønn på båt😀 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.