Jump to content

Android nettbrett til kart, forslag?

Bårdp

Recommended Posts

abbor skrev 1 minutt siden:

Du befinner deg tydeligvis i epleverdenen, har aldri sett et Android nettbrett uten GPS. 

Her hoppes det på konklusjoner.. Er nok veldig langt unne eplehagen (:

Mulig det andelenes nå, men tidligere var ofte GPS funksjon integrert i GSM modul.

Men ingen skade i sjekke for sikkerhets skyld (: 

Yamarin 68DC,  Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459
Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her  Insta:@anderfrode

Jeg bruker Galaxy Tab A. Billig nettbrett  det har Gps. Har aldri sviktet meg. Ser godt i sollys,  men kan bli for varmt, dersom det ligger for lenge i direkte sollys. Da stenges det ned. 

Men jeg er meget fornøyd med dette brettet. Har flere ganger opplevd at dyre navigasjonsopplegg har sviktet. Men nettbrettet funker:flag_bp:

Endelig ble det Bobåt

Blouberg skrev for 5 timer siden:

Her hoppes det på konklusjoner.. Er nok veldig langt unne eplehagen (:

Mulig det andelenes nå, men tidligere var ofte GPS funksjon integrert i GSM modul.

Men ingen skade i sjekke for sikkerhets skyld (: 

Nå er det vel ikke noe stort problem å ha en seperat GPS mottager komponent. Jeg har designet inn slike komponenter i mange produkter. 

abbor skrev Just now:

Nå er det vel ikke noe stort problem å ha en seperat GPS mottager komponent. Jeg har designet inn slike komponenter i mange produkter. 

Enig! Mitt eneste poeng er at det er smart å vite hva man har(eller ikke har som skulle ha hatt) 

Yamarin 68DC,  Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459
Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her  Insta:@anderfrode

Orca 2, kr 12000 pluss ladefeste. Vises til venstre. 
Orca 1 (selges ikke lenger) er et Samsung SM-T545 nettbrett med eget ladefeste. Vises til høyre. Du kan kjøpe dette nettbrettet eller liknende for 7-8000. 
Eller du kan kjøpe et billigere vannbestandig android-brett på Amazon, men usikker på hvordan det presterer i sol. Orca 2 er svært godt og fullt på høyde med (enda) dyrere plottere. 

IMG_0866.jpeg.40889b3dcd4dd453e92a3f678cce33cb.jpeg

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...