valle2k Startet 13.Juli.2023 Del på Facebook Startet 13.Juli.2023 Har en Askeladden Beetle 645 / 2004 modell der jeg opplever vann nederst i kahytten. Vet noen om hva årsaken til dette kan være eller opplevd lignende? Sitér dette innlegget Link to post
PolarOslo Svart 14.Juli.2023 Del på Facebook Svart 14.Juli.2023 Har du fått eliminert et par muligheter? Kjenner ikkje båten, men ser ut som det er en plate på aktersiden der, korleis ser det ut på andre sida? Om det ikkje kommer nedenfra (at det ikkje er steder det kan komme fra, eller det er tørt i kjølsvin), så er det naturlig å tenke at det kommer fra toppluka eller fra cockpit via døren? Er det vann/vått andre steder, eller kun her? Kommer det via skrogsiden må nødvendigvis puter og den slags også bli våte. Sitér dette innlegget Link to post
PolarOslo Svart 14.Juli.2023 Del på Facebook Svart 14.Juli.2023 Og velkommen til forumet! Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 14.Juli.2023 Del på Facebook Svart 14.Juli.2023 valle2k skrev for 13 timer siden: Vet noen om hva årsaken til dette kan være eller opplevd lignende? Jeg har hatt lyst på en røykmaskin lenge så i går bestilte jeg en. Perfekt til slike jobber. Kjøpte riktig nok en som er laget for å teste motorer/slanger/rør etc men i ditt tilfelle vil en party maskin fungere godt. Er mange slike til leie på finn for ett par tre hundrelapper så hvis det er noen i nærheten så ville jeg tatt med en slik så ser du fort hvor skoen trykker Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 15.Juli.2023 Del på Facebook Svart 15.Juli.2023 Smak på vannet først, greit å avgjøre om det er fersk eller saltvann. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 15.Juli.2023 Del på Facebook Svart 15.Juli.2023 M/S Bastard skrev for 4 timer siden: Smak på vannet først, greit å avgjøre om det er fersk eller saltvann. Godet poeng hjelper ikke mye med røykmaskin hvis det smaker salt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.