OCJ Startet 16.Juli.2023 Del på Facebook Startet 16.Juli.2023 Skal lime skai på skrogsider i båten (glassfiber). Vet om flere som har brukt doddelsidig teip, men ikke hvilken type. Noen som har erfaring vedr. dette? Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 16.Juli.2023 Del på Facebook Svart 16.Juli.2023 3m kontaktspray er fint til sånt :) eneste limet jeg gidder å bruke på sånne jobber Sitér dette innlegget Link to post
OCJ Svart 16.Juli.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2023 Takk for info Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.Juli.2023 Del på Facebook Svart 16.Juli.2023 Men vær forsiktig med hvor du retter limstrålen. Jeg var litt unøyaktig og fikk limkliss der det ikke skulle være lim. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.