Jump to content

svinger til ekkolodd lager fontene bak båten

stenhaug78

Recommended Posts

Jeg fikk forige sommer montert en svinger til ekkolodd hekkmontert på båten min. Svingeren lager en fontene bak båten som igjen fører til sprut som kommer inn i båten og sete bak blir etter hvert druknet i sjøvann.
Jeg tenkte at svingeren var feilmontert og fikk den justert i år. Men desverre er resultatet akkurat det samme.

Er dette vanlig med hekkmontert svinger ? Eller har bare 2 forskjellige verksted montert svingeren på feil plass ? 

Er en Garmin GT21-TM svinger. Får ikke tatt bilde av den da den ligger på sjøen.
Jeg regner jo med at verksted som monterte svingeren "Tveit" leste monteringsinstruksjon da den ble installert.
Verksted som ble brukt i år klarte heller ikke å fikse problemet. Tenker det er drøyt at ingen av de 2 klarer å lese instruksjonene riktig? Så jeg trodde kansje dette var en vanlig ting ? 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...