stenhaug78 Startet 17.Juli.2023 Del på Facebook Startet 17.Juli.2023 Jeg fikk forige sommer montert en svinger til ekkolodd hekkmontert på båten min. Svingeren lager en fontene bak båten som igjen fører til sprut som kommer inn i båten og sete bak blir etter hvert druknet i sjøvann. Jeg tenkte at svingeren var feilmontert og fikk den justert i år. Men desverre er resultatet akkurat det samme. Er dette vanlig med hekkmontert svinger ? Eller har bare 2 forskjellige verksted montert svingeren på feil plass ? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 17.Juli.2023 Del på Facebook Svart 17.Juli.2023 Hva slags svinger? Vanskelig å si om den er feilmontert uten å se bilder i fra bak som viser monteringshøyde i forhold til skroget. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 17.Juli.2023 Del på Facebook Svart 17.Juli.2023 Uten bilde må du finne ut av det sjøl med litt selv studier men det kan jo virke som om svinger er montert for dypt i forhold til bunnen av båten Her er ett lite bidrag https://static.garmin.com/pumac/Trolling_Transom_Transducer_GT22-52_Install_NO.pdf Sitér dette innlegget Link to post
stenhaug78 Svart 17.Juli.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juli.2023 Er en Garmin GT21-TM svinger. Får ikke tatt bilde av den da den ligger på sjøen. Jeg regner jo med at verksted som monterte svingeren "Tveit" leste monteringsinstruksjon da den ble installert. Verksted som ble brukt i år klarte heller ikke å fikse problemet. Tenker det er drøyt at ingen av de 2 klarer å lese instruksjonene riktig? Så jeg trodde kansje dette var en vanlig ting ? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 17.Juli.2023 Del på Facebook Svart 17.Juli.2023 Burde ikke være et stort problem å få montert en GT21-TM riktig, temmelig sikkert montert for lavt. Sitér dette innlegget Link to post
bmwmaxi Svart 17.Juli.2023 Del på Facebook Svart 17.Juli.2023 Går an og montere den fei vei i holderen så den flate siden er framover, da må den snus. Sitér dette innlegget Link to post
blekkulf Svart 17.Juli.2023 Del på Facebook Svart 17.Juli.2023 https://www.garmin.com/nb-NO/p/530256/pn/010-12406-00 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.