marino 7000 Startet 18.Juli.2023 Link til dette innlegget Startet 18.Juli.2023 Hei har en Northstar Explorer 657 som skjermen plutselig ble svart på kan kanskje skimte noen svake bokstaver om jeg lagger godviljen til. Skjermen ble svart plutselig, det var sterkt solskinn den dagen og plotteren var veldig varm. noen som vet hva som kan ha skjedd og eventuelt hvordan fikse. hvem importerer og selger Northstar i norge. Link to post
Hans Vik Svart 19.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2023 Hei, jeg kjenner ikke plotteren din, men jeg hadde en tilsvarende situasjon med min GARMIN 8610 en gang. Helt svart, dro til verksted med den siden den var helt ny. Det viste seg at lysstyrken sto på laveste innstilling, så det ble billig :) Prøv å trykke to ganger på power-knappen. Link to post
abbor Svart 19.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2023 Northstar har ikke vært produsert på 10-12 år. Uansett ikke lønnsomt å reparere så gammel elektronikk. Link to post
marino 7000 Svart 20.Juli.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2023 ? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn