Jump to content

Ukjent speedbåt, 13-15fot, hvilken type?

Rolfbåtmann

Recommended Posts

Eika skrev 7 minutter siden:

Ser hjemmelaga ut, kan du ta noen bedre bilder av åssen den ser ut under ? Kansje litt lettere og se hva det er tatt utgangspunkt i da

Ikke min båt, men har vurdert og kjøpe men da hadde det vært kjekt og vite Åssen båt det er

7 ja :/ da ville jeg heller venta på en annen hvis jeg var deg, forstår at lyst på ny båt er stor, meeeen den båten der vet jeg ikke åssen er og bli kvitt igjen og få igjen pengene sine 

det er mye forskjelligt som kalles barracuda, men kan hende de har tatt skroget fra en sånn og bygd på. 

Eika skrev for 15 timer siden:

det er mye forskjelligt som kalles barracuda,

jepp, typisk navn å bruke dersom man ikke vet helt hvilket merke det det er :giggle:

Som Eika sier, kan hjelpe om du får noen bilder av båten under også

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

øh..

hørtes ut som greit å stå over da. Montro hva mer som kan skjule seg av gammel morro?

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Må ikke glemme at en god soldat har noen sår og arr etter noen år i krigen, ett nytt akterspeil bygger man på noen kvelder hvis man har alt som trengs 

Jeg trur nok det var best du sto over den. Kjipt når man ikke vet hva man kjøper, er det ett feilslått hjemmebygg eller var det en værsting som er kjørt delvis i filler ? 

Jeg har denne liggende da, en danza 16, skal bytte ut alt råttent treverk med divinicell i vinter og slipe vekk gammel maling, så shine opp gelcoat'n helt på den. Dette er kun ett hobby prosjekt, restaurere den for å redde den siden det er en kul liten speedbåt. Planen min var egentlig og bygge den om til enseters racerbåt istedenfor og ha den som 4seter, så sette på en 115 etec. Men da blir det ikke ny båt på deg før til våren 

IMG_20230718_205022.jpg

Eika skrev for 8 timer siden:

Må ikke glemme at en god soldat har noen sår og arr etter noen år i krigen, ett nytt akterspeil bygger man på noen kvelder hvis man har alt som trengs 

Jeg trur nok det var best du sto over den. Kjipt når man ikke vet hva man kjøper, er det ett feilslått hjemmebygg eller var det en værsting som er kjørt delvis i filler ? 

Jeg har denne liggende da, en danza 16, skal bytte ut alt råttent treverk med divinicell i vinter og slipe vekk gammel maling, så shine opp gelcoat'n helt på den. Dette er kun ett hobby prosjekt, restaurere den for å redde den siden det er en kul liten speedbåt. Planen min var egentlig og bygge den om til enseters racerbåt istedenfor og ha den som 4seter, så sette på en 115 etec. Men da blir det ikke ny båt på deg før til våren 

IMG_20230718_205022.jpg

Tenker og kjøpe mg noe og fikse på til vinteren selv, kjører bare jolla ut sesongen med Yamaha motoren jeg bytta suzuki’n min i

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...