finne Startet 18.Desember.2005 Del på Facebook Startet 18.Desember.2005 (redigert) hvor får jeg kjøpt deler (pakninger) til sabb diesel 10hk i østfold området (askim)? Redigert 18.Desember.2005 av finne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 18.Desember.2005 Del på Facebook Svart 18.Desember.2005 Hei finne - og velkommen skal du være i "verdens beste båtforum"!! - Også med slik en flott motor da! :o) "Verdens beste 1-syl. dieselmotor! Såvidt jeg vet, så ligger nærmeste SABB serviceforhandler i Østfold i Fredrikstad - tror ikke det finnes noe nærmere deg (Askim). Vedkommende firma heter Marin Elektro A/S - SABB, PERKINS, YANMAR - og holder til på Gressvik - Gressvik Bruk Marinaområdet - hvor adressen er Bruket 37 - 1620 Gressvik. Telefon dit er 69 32 67 97 (fax = 69 32 67 98) - og sannnsynligheten for at ERNA tar telefon (mellom 10:00 og 15:00) er stor. Hun er hjelpsomheten selv! Bare spør i vei. For mere teknisk, intrikate spørsmål, spør etter HANS - hjelpsom som få! Innsprøytingsutstyr, dieselpumpe, dyser osv. er BJARNE sitt område! Han har en frodig dialekt (sa til meg en gang, etter å ha trykktestet en sliten innsprøytings-dyse: "......han pæss' i hundre......" og for å understreke mangelen så viste han frem en nedad-krøllet pekefinger). Lykke til med delejakten, finne! :o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.