Bertramsen Startet 26.Juli.2023 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2023 Fjalar.no - Startside med eget annonsetorg Link to post
Bertramsen Svart 26.Juli.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2023 Noen som vet hva det er og hvor den skal sitte? ☺️ Fjalar.no - Startside med eget annonsetorg Link to post
Hulda Svart 26.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2023 Det ser ut som en Jäger trykksensor. Om du ikke har noe som spruter ut noe sted, så er den trolig ikke aktiv. @Roger joer vel en av guruene på disse motorene. Link to post
Roger jo Svart 26.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2023 Bertramsen skrev 1 time siden: Noen som vet hva det er og hvor den skal sitte Ikke sett den typen før Er alle trykk og målinger ok ? Kjøpt båten nylig kan være noe gammelt. Den ligner ikke på Ford SABB. Hvor mange instrumenter har du, Takker for tilliten Hulda ,vil ikke kalle meg guru. Olje trykk og sensoren for olja er normalt tatt ut BB side ved Dynamoen. har du lampe og alarm på oljetrykket før start og olje trykk og oljelampen slokner etter start og ingen oljelekkasje, bure det være ok. Oljetrykk og sensor ser ofte slik ut, Forden er ofte 2 pola. er din motor det? https://manuall.no/ford-2715e-motor/ https://frydenbo-industri.no/brukermanualer Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Hulda Svart 26.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2023 Naturligvis enig at sensorene som regel ser slik ut. Men denne Jäger'en er sikkert beregnet på lavt trykk. Ikke oljetrykk fra motor, eksempelvis. Det er en snodig greie, kan ikke huske å ha sett maken. Link to post
husky dane 85 Svart 26.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2023 Da er giver til eit RPM instrument Link to post
Roger jo Svart 26.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2023 Gravd langt bak i barken. Vet at noen hadde sensor på luft filteret Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
husky dane 85 Svart 26.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2023 Har du bilde av hullet ? Link to post
Roger jo Svart 26.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2023 Turtelleren er rett over smofilteret SB side hos meg. Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
husky dane 85 Svart 26.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2023 Da stemmer,men er sikkert bytta med instrument med W uttak på dynamo Link to post
Bertramsen Svart 26.Juli.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2023 Hei igjen, og tusen takk for mange gode svar. Jeg har oljetrykk som vanlig og det lekker ikke kjølevann. Tempmåler funker også. Har nettopp byttet ut en ødelagt turteller, men den fikk sitt signal fra dynamoen. Og jeg vet ikke hvor denne delen har sittet, jeg fant den bare under motoren. Den er malt i motorens farge. Motoren er en C-Power Ford 120 hk. Fjalar.no - Startside med eget annonsetorg Link to post
Kiekhaefer Svart 27.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2023 Ta en telefon til KD Trading da får du svar...... Link to post
index Svart 27.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2023 Det er nok en Frantz Jäger. Fra Berlin. Neida, er en helt vanlig giver til turteller dette. Har nok stått montert i bakkant av dieselpumpa. Ble nok til overs da det ble skiftet til "W" turteller tenker jeg. "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hulda Svart 27.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2023 Antar også at det er sensor for turteller. Ellers ville ikke stoppskruen vært der. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn