Jump to content

Mariner 10/15 viking vil ikke gå riktig


Rolfbåtmann

Recommended Posts

Jau som det står har jeg en mariner som ikke funker helt som den skal, den var i bruk nesten hele tida, før en forgasserbolt hadde vibrert seg løs og motorer stoppa pga den sugde falsk luft. Først prøvde jeg og stramme bolten igjen, funka ikke, rensa forgasser, funka ikke, bytta forgasser fra en motor som gikk som den skulle, funka ikke, justerte «nye» forgassern til sånn den er fra fabrikken, funka heller ikke, eneste måten jeg kan holde den i gang er hvis jeg står og pumper bensin på den pumpa på forgasseren, da kan jeg ruse den, men vil ikke på turtall under 2500 

Link to post
Share on other sites

bananas12 skrev for 8 timer siden:

Har du sjekket selve bensinpumpen i motoren?

 

Siden det er mercury / mariner man ikke se vekk ifra et tenningsproblem og, som de er kjent for..

Hadde samme motor med samme symptomer og den hadde 2 sprukket coiler

Vil synes d er rart hvis det er noen av de, bensinenpumpa sitter i forgasseren og tenningen vil jeg ikke tro er noe gærent, med tanke på hvorfor den stoppa, den høres også helt grei ut når man ruser osv

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...