hrd Startet 31.Juli.2023 Del på Facebook Startet 31.Juli.2023 Hei, Jeg har dessverre klart å skade skroget på vannscooteren min og har nå to hull. Selv om hullene ikke er særlig dype, ser det ut som om de har nådd fiberglasslaget. For å reparere skadene har jeg pusset hullene grundig med grovt sandpapir og deretter påført gelcoat. Men under prosessen, ved et uhell, fjernet jeg også noe av den sorte fargen fra gelcoaten rundt hullene, og ble møtt med en hvit farge (er det gelcoaten jeg har fjernet?) Jeg har to spørsmål angående dette: Er det riktig å behandle denne typen skade med gelcoat, som jeg gjorde? Og hva bør jeg gjøre med det området som jeg ved et uhell har pusset ned til det hvite? Holder det med bare gelcoat? Jeg har vedlagt bilder som viser skadene før og etter arbeidet. Takk for hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 31.Juli.2023 Del på Facebook Svart 31.Juli.2023 Åssen scooter er det ? Ser ut som du har kommet inn til glassfiberen på de to prikkene som er på nederste bilde, hvis ikke det bare er bunnen av skjellgroe, litt vannskligt og se på ett såpass dårligt bilde Sitér dette innlegget Link to post
hrd Svart 31.Juli.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Juli.2023 GTR-x 230, se vedlagt bildet Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 1.August.2023 Del på Facebook Svart 1.August.2023 Seadoo Gtr ja, gelcoat med ral 9005 da og det hvite er da glassfiber, en merkelig glassfiber, trur de er sprøyte støpt med tanke på konsistensen av støpen og tykkelsen på skroget Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.