RuneEgeland Startet 2.August.2023 Del på Facebook Startet 2.August.2023 Hei, Jeg har en 1998 modell Suzuki DF70, hvor jeg skal skifte termostaten. Jeg kan enten velge 50C termostat eller 60C. Ser ut som på de nyere modellene så er det 60C som er standard, men ville bare høre med dere som kan båt hvilke dere ville valgt? - Rune Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 2.August.2023 Del på Facebook Svart 2.August.2023 50 grader. For å være mer spesifikk. Båten ligger sikkert i Londyearbyen, og da ville jeg vurdert 60 grader. For bruk om vinteren. Der oppe. Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 2.August.2023 Del på Facebook Svart 2.August.2023 Da autorisert Suzuki forhandler byttet på min DF140 fikk jeg 60c. Ser på motordata at temperaturen ligger ganske stabilt på 58c, kanskje opp mot 61c etter 15min+ på WOT. Snodig her i "varme" Telemark. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 2.August.2023 Del på Facebook Svart 2.August.2023 Vær obs på at ved 60 grader og opp så starter utfelling av mineraler (kjelesten) på metalloverflater i sjøvann (Mg, Ca osv). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.