Førstefender Startet 3.August.2023 Del på Facebook Startet 3.August.2023 Ble anbefalt et, for meg ukjent produkt, nemlig Finixa Polish paste 1-step. Det er skrevet opp og ned i mente om forskjellige polish rubbing merker, men denne må jeg nesten bare få anbefale. Med 50fot båt og ikke ekstremt glad i polering, vil jeg gjerne ha resultat enklest og raskest mulig. Denne var helt rå, har forsøk mye rart, men dette ble kanoen resultat. Har DA maskin, brukte ganske grov pute, lav hastighet og kjører til det er nesten tørt, puser enkelt av støv med microfille(støver lite). Produktet skal vel være ganske lik Meguiars one step compund, 2-3 produkter i en, men mye raskere å jobbe med og bedre resultat. Jeg har ingen tilknytting til produktet eller selger, bare båtbruker med ca 60døgn i året, som liker mer å bruke båt fremfor polering.. Ca 850kr for 1kg. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 3.August.2023 Del på Facebook Svart 3.August.2023 Nå blei jeg nysjerrig, ser det er en high cut så da burde den få det meste blankt igjen. Til den prisen burde det være bra saker Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 4.August.2023 Del på Facebook Svart 4.August.2023 Hvordan få kjøpt? Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 4.August.2023 Del på Facebook Svart 4.August.2023 cosmic skrev for 3 timer siden: Hvordan få kjøpt? Hør med nærmeste lakkverksted, svært mange av de bruker masse fra finixia i disse dager Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 4.August.2023 Del på Facebook Svart 4.August.2023 Takk Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 5.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2023 cosmic skrev for 23 timer siden: Hvordan få kjøpt? Jeg kjøpte det på Fargerriket, C. Christoffersen Skien. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.