Jump to content

Johnson GT 10 mangler gnist i plugg.

Bårdp

Recommended Posts

• 1 måned senere...

Da er tenningsanlegget ombygd med ny CDI modul og sensor. Så nå går motoren som bare det. Eneste var jo at festebranketten til den nye CDI modulen ikke passer noen steder så der må jeg nokk lage til noe. I tillegg var det svært dårlig kjølestråle men motoren blir ikke for varm så mulig det bare er utløpet til kontrollstrålen som er noe tett. Men skal nå ta ned undervannshuset og kontrollere/skifte impelleren.

20230915_153308.jpg

@Bårdp Flott at du følger opp tråden din på den måten du gjør :thumbsup:

Nå er din tråd ett komplett oppslagsverk for de som har Johnsen GT og mangler gnist på pluggen. Super deling fra de som skaffer kodenøkkel til din motor også :clap:  Fortsatt mange motorer som ikke er bygget om som @Bernt anbefaler, så dette blir en nyttig tråd for mange. 

Gode bilder og merkeskilt gjør gjerne susen... :thumbsup:

• 1 måned senere...

Liten statusrapport her. Motoren er nå testet og kjørt noen turer på min MTM 310 RIB. Fungerer fantastisk bra. Starter lett og går fint med lite støy. Sterk som bare det ingen problem og få båten opp i fult plan selv med fire vokse om bord. Blir kjempemotor til den båten.

NB! Nå har jeg en 8 Hk Susuki 2t motor jeg ikke lengre trenger til salgs om noen skulle trenge en slik.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...