Ask Startet 6.August.2023 Del på Facebook Startet 6.August.2023 Hei. Som det står i emnetittelen så blir ikkje varmtvatnet så varmt som før, trur eg. Det tek i alle høve mykje lengre tid. Dette gjeld når varmtvatnet skal varmast opp av motoren. (Yanmar 2GM20F) Ferskvasskretsen lek ikkje, og det er eit par år sidan eg skifta frostvæska. Altså neppe luft i kretsen. Eg mistenker at termostaten er defekt, og opnar for mykje. Motoren blir varm, men eg veit ikkje om motoren har lågare temperatur enn før. Andre forslag til kva som kan vera årsaka? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 6.August.2023 Del på Facebook Svart 6.August.2023 Ask skrev 1 time siden: Eg mistenker at termostaten er defekt, og opnar for mykje. Motoren blir varm, men eg veit ikkje om motoren har lågare temperatur enn før. Lest denne Regler for Båtforumet Ikke godt å si herfra heller, selv om jeg har fjernsyn Har du samme kjøre mønster som før og du mener at det tar lengre tid å få motoren varm kan det tyde på at termostaten ikke stenger, (blir stående åpen fra siste tur) Da skal temperaturen på motoren falle fort når du begynner å kjøre sakte. mulig du råkjørte før da blir alt fort varmt. har du fått bedre tid nå så tar alt lenger tid. Se i manualen der står hvilken tempområde termostaten har. Mål om motortemp og varmtvannet i springen har samme temp når den blir varm, Det er normalt termostaten som lager krøll, siden du har sirkulasjon gjennom varmtvannsberederen Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.