Loves the sea Startet 10.August.2023 Del på Facebook Startet 10.August.2023 Noen som kan legge inn bilde av gardin i båten med mønster? Kjøpt gardinstoff men ble blir ikke dobbelt.Så vil gjerne se om noen har hengt opp slik vi gjør det. Sitér dette innlegget Link to post
19 fot Svart 10.August.2023 Del på Facebook Svart 10.August.2023 Loves the sea skrev for 3 timer siden: Noen som kan legge inn bilde av gardin i båten med mønster? Kjøpt gardinstoff men ble blir ikke dobbelt.Så vil gjerne se om noen har hengt opp slik vi gjør det. Sånn har jeg hengt opp mine mønstrede gardiner i båten. Men hva var det egentlig du lurte på? Er det om pensida med klarest mønster skal sees innenfra eller utenfra? Jeg henger pensida inn da det er den sida jeg ser, menns det er få andre som ser yttersida. Det passer også best når jeg skal hekte gardina innpå noen kroker og set er ksntbåndsnor eller hva det nå heter på den dårligste siden. Gardinene demonteres helt når jeg skal kjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Loves the sea Svart 11.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2023 Det ordnet deg. Kjøpte mer stoff så nå skulle de sy gardinene så jeg får mønster også på utsiden og syr det etter vinduene så jeg tror det blir bra Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.