Rolfbåtmann Startet 11.August.2023 Del på Facebook Startet 11.August.2023 Da har det sg sånn at jeg har funnet en bella arrow 15 jeg kan få for 7-8000. Noen som har erfaring om disse båtene? Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 11.August.2023 Del på Facebook Svart 11.August.2023 Kamerat hadde en sånn med 3b trimma Yamaha 90, husker ikke farta han fikk men damn den båten gikk høyt i vannet, det er grov vbunn så den går godt i litt sjø også gikk den jævli bra på flatt vann Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 11.August.2023 Del på Facebook Svart 11.August.2023 såvidt jeg vet designa av en med litt peiling på å kjøre fort på vannet https://svera.se/blogg/smorgardsbord/renato-molinari-racing-boat-history-and-information/ Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
AskeladdenC65 Svart 11.August.2023 Del på Facebook Svart 11.August.2023 Jeg hadde en sånn Bella Arrow med kortstammet Yamaha 70 hk. Forhøyet akterspeilet ca 15 cm og hadde en cleaver propell. Fikk 54 knop, og 7000 rpm. Savner den tiden😂 oppførte seg fint i sjøen👍 Sitér dette innlegget Link to post
Rolfbåtmann Svart 11.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2023 Så det er en båt jeg burde slå til på? Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 11.August.2023 Del på Facebook Svart 11.August.2023 Rolfbåtmann skrev 1 time siden: Så det er en båt jeg burde slå til på? Nå har du fått 3 gode tilbakemeldinger på hvordan de er å kjøre, men om den båten du vurderer er noe og ha vet vi jo ikke. Hvis den har liggi lagra feil, med for lite støtte, med masse vann oppi og dermed blitt konkav eller konveks, kansje alt treverket/stiverne er råttent, kansje det er delamineringer overalt pga mye hard kjøring. Sitér dette innlegget Link to post
Rolfbåtmann Svart 17.August.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2023 Eika skrev On 11.8.2023 at 14.33: Nå har du fått 3 gode tilbakemeldinger på hvordan de er å kjøre, men om den båten du vurderer er noe og ha vet vi jo ikke. Hvis den har liggi lagra feil, med for lite støtte, med masse vann oppi og dermed blitt konkav eller konveks, kansje alt treverket/stiverne er råttent, kansje det er delamineringer overalt pga mye hard kjøring. Han som har eid den før mg har bare hatt 30hk på den så vil tippe at den ikke er alt for hardt kjørt, men det ble litt langt og kjøre for og hente bår det er nærmere 9-10t opp dit Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 17.August.2023 Del på Facebook Svart 17.August.2023 Enkelte båter er designa for å ligge oppå bølgene, kjører man for sakte så går de nedi bølgene og da er det også mer belastning på båtene, catamaraner er ekstreme når det gjelder det der Sitér dette innlegget Link to post
Bmwe30breivik Svart 20.August.2023 Del på Facebook Svart 20.August.2023 har en bella arrow, men masse erfaringer har jeg ikke ennda, men hva lurer du på? Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 20.August.2023 Del på Facebook Svart 20.August.2023 Skal du få glede av den 85hestern, burde du få heisa motoren 10cm, 10cm setback og satt på en stålpropell :) huhei som den kommer til og gå da, da blir det såpass galskap at jeg anbefaler deg fotgass og trimhendel på rattet Her ser du hvor enkelt det kan lages selv hvis du får tak i aluminiums firkantrør https://www.ravnsgarage.no/4-fixed-setback-brakets Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.