oleconni Startet 13.August.2023 Link til dette innlegget Startet 13.August.2023 Hei, jeg har kjøpt en båt fra 2006 med Volvo D4 motor. Jeg mangler noe historikk på den, men jeg tror drevet er nyere.Drevet er en DPH-D1. Er det noen måte jeg kan aldersbestemme drevet på. Via serienummeret ol. Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 14.August.2023 Link til dette innlegget Svart 14.August.2023 Du har skrivefeil i emnetittel. Alle skjønner hva du mener, men for søkbarhet etc så kan det være greit å redigere. Har du serienummer kan du jo prøve å kontakte en VP-forhandler Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
flipflap Svart 14.August.2023 Link til dette innlegget Svart 14.August.2023 Det er veldig nytt. Serienr. står på dataplaten på siden. Kan slås opp på Volvos hjemmeside (du får leveringsdato til sluttkunde). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.