Skydock Startet 14.August.2023 Del på Facebook Startet 14.August.2023 Hei. Jeg har en suzuki 25 hk motor fra 1999 som jeg lurer på om har strøm uttak sånn at jeg kan lade batteri til feks ekkolodd eller lanterner takk på forhånd Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 15.August.2023 Del på Facebook Svart 15.August.2023 Det er smart med et bilde av typeskilt eller i alle fall angi typebetegnelse. Jeg ville forventet at en såpass stor motor i alle fall hadde en form for uttak til lanterne, mulig kun vekselstrøm. Det kan i så fall løses ganske enkelt. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 15.August.2023 Del på Facebook Svart 15.August.2023 Du bør endre emnefeltet til mer beskrivende. Feks "Hvordan lade fra en Suzuki 25 hk fra 1999" Ta også bilder fra motoren, spesielt fra sidene. Vil tro at du har utgang til lanterne, og ved å bruke en likeretter så kan du kanskje lade et batteri. Et alternativ er å ha et 12V batteri med deg. Et ekkolodd kan drives ganske lenge med et 12V batteri. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.