Jump to content

Prøve kjøring av båt


Hardanger Lars

Recommended Posts

Jeg antar at KAMD 300 EDC er samme maskinen som KAD 300 men med gear istedetfor drev. Turtallsmotor (marsj rpm på 3000-3400), med tourbo, intercooler, kompressor og elektronisk styring av det meste.

 

I såfall er dette en kjempemotor, og med 700 timer er den så vidt innkjørt! Sjekk for sikkerhets skyld ev. lekkasjer i turbopakningen. Ellers er det ikke mye tulll med disse maskinene.

 

Har du anledning, få med deg en servicemann med EDC programvare på PC - han kan lese maskinens historikk som en "åpen bok" ved tilkobling. Neppe nødvendig, men den muligheten har du.

 

Lykke til!

Link to post
Share on other sites

Hvilken båt er det du gir bud på da:) Det er jo alltid spennende å høre hva andre kjøper... Du var vel på jakt etter en Saga 29 LS, men det er vel ikke KAMD 300 i denne eller?

Redigert av bjoris (see edit history)

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Link to post
Share on other sites

Hallo ja

Nei dette er ikke saga , men en viksund 310 men vi får se va det blir men har et hjerte får saga . Men vurderer alle med fast aksling og tett cabin med marsjfart på minimum 18.

Får tiden er det ikke mange i markedet det er vel julfreden som har senket seg vil eg tru

Mvh Hardanger Lars

Link to post
Share on other sites

Hallo ja

Nei dette er ikke saga , men en viksund 310 men vi får se va det blir men har et hjerte får saga . Men vurderer alle med fast aksling og tett cabin med marsjfart på minimum 18.

Får tiden er det ikke mange i markedet det er vel julfreden som har senket seg vil eg tru

Mvh Hardanger Lars

Ja, det er jo ingen dum båt, men jeg er neppe objektiv. Det finnes uansett mye bra i den kategorien så lykke til og god jul...

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...