Jump to content

Yamaha 30 «racing?» verdi

bananas12

Recommended Posts

ivar skrev for 20 timer siden:

denne 30-hesteren bør jo passe bra der, dersom testkjøringen viser seg å gå bra

Er bestemt på å ha 4 takt, da eg faktisk ikkje har råd til å kjøre med denne moteren. Hadde sikkert gått veldig bra i vannet. Min 15hk ( 2 takt) hester på 320’en bruker allerede greit med drivstoff.  + 2 takts olje

26kr literen koster det :crazy:

Eika skrev On 28.8.2023 at 20.45:

Hva skal du ha for den 30'n der a ? Er det kort stamme ? 

Ja, er kort stamme, tror den er porta og. Nå er ikke eg noe ekspert heller da, men den knatrer noe voldsomt. (Syntes eg) Kan sende video.

Er litt usikker men håpet for en 4-5 sånn som den er nå, men nå er jeg litt dyr da.

ivar skrev On 28.8.2023 at 20.22:

jepp, det er heftig.  Men du kan jo kjøre noen timer for det det koster for en nyere 4T :giggle:

Idag fikk en kjøpt en 25hk mercury 4 takt, starter og går til 5000kr. Med powertrim! Litt gammel da, så det er forgasser. Men nå kan eg spare litt :yesnod:

bananas12 skrev for 16 timer siden:

Ja, er kort stamme, tror den er porta og. Nå er ikke eg noe ekspert heller da, men den knatrer noe voldsomt. (Syntes eg) Kan sende video.

Er litt usikker men håpet for en 4-5 sånn som den er nå, men nå er jeg litt dyr da.

Hvor er det du holder til ? Er det noe utstyr du trenger som vi kansje kunne bytta med ? Har sendt deg en pm, men ikke fått svar ennå. Vi kan kansje ta resten på pm 

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...