R.O Startet 27.August.2023 Link til dette innlegget Startet 27.August.2023 Jeg vinterkonserverer ved å kjører gjennom motoren (D4-300 2009) med ferskvann 20min. Deretter tømmer jeg drevbaggen og fyllet opp med frostvæske, kjører da 30sek så systemet fyller seg opp. Er det noe «lurium» jeg bør/kan ha i vannet for å rense kretsen bedre, før jeg kjører gjennom frostvæske.? Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 28.August.2023 Link til dette innlegget Svart 28.August.2023 Om du sikter mot systemrens så vil dette rense, men om det er så lurt å ha det gående gjennom drevet ville jeg vært skeptisk til. Sikkert noen her som kan svare bedre på det. Sitér dette innlegget Link to post
R.O Svart 31.August.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2023 Tenkte vel mer om det var noe mildere som kunne helles i drevbaggen, når jeg først kjører gjennom vann i 10-15min.. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 7.September.2023 Link til dette innlegget Svart 7.September.2023 Systemrens tar 2-4 dager…. Men er effektiv og greit. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.