mhofso Startet 29.August.2023 Link til dette innlegget Startet 29.August.2023 Er det noen som vet om det er mulig å montere elektrisk ankervinsj på en 2017-modell Yamarin 63 dc (og i så fall hvilken type)? Jeg har googlet, og ikke funnet en eneste med ankervinsj montert, så jeg lurte på om grunnen er at det rett og slett ikke er mulig? Link to post
J-Å Svart 29.August.2023 Link til dette innlegget Svart 29.August.2023 Mulig er det vel, men det er vel en luke der fremme som det kan bli litt kluss med. Kanskje enklest å få til med et baugspryd. https://www.xn--din-bt-mua.com/outlet/baugspyd-75-cm-med-ankerrulle-restparti-70 Kanskje kombinert med en Lewmar CRW 400W, som ikke trenger noen kjetting- eller taukasse under dekk, og dermed kan stå litt lenger bak. Link to post
mhofso Svart 29.August.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2023 Beklager, jeg glemte å presisere at jeg mente å montere ankervinsj akter. Link to post
J-Å Svart 29.August.2023 Link til dette innlegget Svart 29.August.2023 Du kan jo se om du får plass til en Lewmar S900, Quick Balder BL2RP eller lignende. Link to post
mhofso Svart 29.August.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2023 Takk for tips. Jeg får høre med firma som monterer disse. Link to post
Code0 Svart 30.August.2023 Link til dette innlegget Svart 30.August.2023 mhofso skrev for 8 timer siden: Jeg får høre med firma som monterer disse. Du kan vel først høre med importør om de hadde noen løsninger på den modellen. Link to post
mhofso Svart 1.September.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2023 Code0 skrev On 30.8.2023 at 8.15: Du kan vel først høre med importør om de hadde noen løsninger på den modellen. Det er nok lurt, ja. Takk for tips! Link to post
oleos Svart 1.September.2023 Link til dette innlegget Svart 1.September.2023 Det er en del eksempler her: Monteringeksempler på ankervinsj - Sleipner Norge (sleipnergroup.com) - Ikke spesifikt for 63 DC, men man kan jo finne litt inspirasjon. Link to post
mhofso Svart 2.September.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2023 oleos skrev for 20 timer siden: Det er en del eksempler her: Monteringeksempler på ankervinsj - Sleipner Norge (sleipnergroup.com) - Ikke spesifikt for 63 DC, men man kan jo finne litt inspirasjon. Ja, jeg har sett den, men som du sier er ikke 63 dc nevnt der. Jeg har sendt dem mail, men får ikke svar. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn