-morten- Startet 3.September.2023 Del på Facebook Startet 3.September.2023 Hei komner til å kjøpe båt med HDS9 touch. Men så det kun var området for Troms og Finnmark. Går det an å oppdatere denne eller må jeg kjøpe ny? Hva slags kart passer best for denne? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
mavi Svart 3.September.2023 Del på Facebook Svart 3.September.2023 Både c-map og Navionics kan brukes. Tør ikke å si hva som er nest i ditt område Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 4.September.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2023 Får vel ringe Industri og marinediesel i Trondheim. De fører Lowrance. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
ballistic Svart 4.September.2023 Del på Facebook Svart 4.September.2023 Kjøpte C-map Reveal til min Lowrance kartplotter . Betalte ca 2500 for kart over hele kysten, bestilte fra Høcom. De kjører kampanjer innimellom som de fleste andre. Mulig du kan bytte inn den brikken du har og få den oppdatert med rabatt i forhold til å kjøpe nytt, men kan være like greit å prøve å legge den ut for salg Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 4.September.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2023 7 minutes ago, ballistic said: Kjøpte C-map Reveal til min Lowrance kartplotter . Betalte ca 2500 for kart over hele kysten, bestilte fra Høcom. De kjører kampanjer innimellom som de fleste andre. Mulig du kan bytte inn den brikken du har og få den oppdatert med rabatt i forhold til å kjøpe nytt, men kan være like greit å prøve å legge den ut for salg Takk! skal undersøke litt. Hadde vært greit å hatt over hele kysten, er vel liten kostnadforskjell Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.