Marte Ree Nolet Startet 3.September.2023 Link til dette innlegget Startet 3.September.2023 Hei. Trenger råd. Vår gamle og tunge Askeladd 14 fot har fått en del skader, og vi har blitt lovet naboens robåt. Jeg har kikket under og den trenger litt stell og regner med å bruke litt tid på den. Jeg er helt forelsket i båten, men er den egentlig god å ro? Det er viktig for oss. I tillegg har vi en liten motor på 4hk. Den skal brukes på Mjøsa, og må tåle litt sjø. Båten til naboen er en Saga, Færing 1, 4meter, 1.5meter bred. Den ser så pen ut….Det jeg lurer på er om det er en båt det er verdt å bruke tid på. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 3.September.2023 Link til dette innlegget Svart 3.September.2023 Marte Ree Nolet skrev 15 minutter siden: Det jeg lurer på er om det er en båt det er verdt å bruke tid på. Hvis du skal få noen råd av verdi tror jeg du bør legge ut litt flere bilder enn det der. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Marte Ree Nolet Svart 3.September.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2023 Ja, forstår det. Men de bildene tok jeg ikke… Så det jeg har er et indre bilde av båt med noe slitasje i treverket, og bilde av den metallplaten med typenummer osv. Det jeg lurer mest på er om noen har erfaring med denne båten sine roegenskaper. Det er jo en færing.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.