Jump to content

Boblehavn i Østfold - alt Oslofjord området?

Nystjernen

Recommended Posts

Nystjernen skrev On 4.9.2023 at 15.18:

Hei vi ser etter en boblehavn for seilbåt ; 50 fot - Bredde 4,50, lastehøyde 19,5 m.
Noen som kan anbefale en slik ? Noen ide om priser ?

Kan anbefale Knivsø Marina litt på innsiden av Svinesundsbruene mot Halden. Jeg betalte kr 7.500,- i fjor for en plass på 5 breddemeter. (15/10-15/4) Strøm er inkludert i prisen. Nye betongbrygger, bra bølgebryter, og gode utriggere. Ordnede forhold fra eier av havna. Gratis parkering og mange p-plasser. Det er ikke bobleanlegg men det fryser sjeldent og det er merkbart mildere inntil Ringdalsfjorden enn bare ved f.eks Sannesundsbrua. Jeg har ikke hatt behov for bobleanlegg og har ligget der på vinteren siden 2013. Skulle det mot formodning bli vedvarende kulde ned mot -15 grader så senker jeg ned et par lensepumper med timerstyring. Det er jo knapt minusgrader i Halden vinterstid og sjeldent snø de siste årene.

https://maps.app.goo.gl/kJHzt4wGGCLGejrd8

Send meg pm om du ønsker kontaktinfo.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...