Nystjernen Startet 4.September.2023 Link til dette innlegget Startet 4.September.2023 Hei vi ser etter en boblehavn for seilbåt ; 50 fot - Bredde 4,50, lastehøyde 19,5 m. Noen som kan anbefale en slik ? Noen ide om priser ? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 4.September.2023 Link til dette innlegget Svart 4.September.2023 Skjælæy tror jeg har plass. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 4.September.2023 Link til dette innlegget Svart 4.September.2023 Son gjestehavn. Dritdyr og topp service. Sikkert fullbooket. Strömstad Marina, topp service og trolig fullbooket. Strömstad SPA, mulig via Dockspot, lever ikke av lave priser. Hva er poenget med lastehøyde? Skal du på land? Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 4.September.2023 Link til dette innlegget Svart 4.September.2023 Hulda skrev 38 minutter siden: Hva er poenget med lastehøyde? En bokstav unna ‘mastehøyde’, så jeg tar høyde for en trykkfeil. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 4.September.2023 Link til dette innlegget Svart 4.September.2023 Nystjernen skrev for 9 timer siden: Hei vi ser etter en boblehavn for seilbåt Bare for i vinter, eller peranent? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Kjetil A. D. Svart 5.September.2023 Link til dette innlegget Svart 5.September.2023 Holmestrand har nok ledige plasser i den størrelse med bobler... om det bare var for i vinter? Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 7.September.2023 Link til dette innlegget Svart 7.September.2023 Nystjernen skrev On 4.9.2023 at 15.18: Hei vi ser etter en boblehavn for seilbåt ; 50 fot - Bredde 4,50, lastehøyde 19,5 m. Noen som kan anbefale en slik ? Noen ide om priser ? Kan anbefale Knivsø Marina litt på innsiden av Svinesundsbruene mot Halden. Jeg betalte kr 7.500,- i fjor for en plass på 5 breddemeter. (15/10-15/4) Strøm er inkludert i prisen. Nye betongbrygger, bra bølgebryter, og gode utriggere. Ordnede forhold fra eier av havna. Gratis parkering og mange p-plasser. Det er ikke bobleanlegg men det fryser sjeldent og det er merkbart mildere inntil Ringdalsfjorden enn bare ved f.eks Sannesundsbrua. Jeg har ikke hatt behov for bobleanlegg og har ligget der på vinteren siden 2013. Skulle det mot formodning bli vedvarende kulde ned mot -15 grader så senker jeg ned et par lensepumper med timerstyring. Det er jo knapt minusgrader i Halden vinterstid og sjeldent snø de siste årene. https://maps.app.goo.gl/kJHzt4wGGCLGejrd8 Send meg pm om du ønsker kontaktinfo. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.