Bjobre Startet 4.September.2023 Del på Facebook Startet 4.September.2023 Drev å koble litt om på de strømmen på den og etterpå får jeg ikke slått den på ? Noen som har råd ? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 4.September.2023 Del på Facebook Svart 4.September.2023 Den får vel bare strøm via Nmea2000? Har du sjekket at du har 12V inn på bussen? Sitér dette innlegget Link to post
Bjobre Svart 4.September.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2023 Nei, har ikke sjekka noe ennå, men tror det må være en sikring noe sted som er røket - har ikke hatt problem tidligere ! Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 4.September.2023 Del på Facebook Svart 4.September.2023 Jeg aner ikke men Hulda er synsk så det er fortsatt håp om håndfast hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 4.September.2023 Del på Facebook Svart 4.September.2023 pipe skrev 1 time siden: Jeg aner ikke men Hulda er synsk så det er fortsatt håp om håndfast hjelp. MMMMMM-- får inn: byttet om pluss og minus. Blåst diode. Inn for rep., eller kjøp ny enhet. Rep.verksted på vei ut til Gressvik, rett borti svingen der TS bor. Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 5.September.2023 Del på Facebook Svart 5.September.2023 Vi som ikke er synske har stor nytte av å måle med multimeter. Her tror jeg det er lurt å sjekke at det er 12V med rikig polaritet både på Simnet/NMEA2000 bussen og inn på Autopilotcomputeren (svart boks med diverse kabler tilkoblet) http://info-mediawinkel.nl/wp-content/uploads/2016/07/Simrad-Technical-Information-Guide-EMEA-1.pdf#page=4 Sitér dette innlegget Link to post
Bjobre Svart 5.September.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2023 Flott - takk for info😊 - det skal sjekkes 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 5.September.2023 Del på Facebook Svart 5.September.2023 Ja, den instruksjonen der overgår telepatien :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.